Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 16.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
De vermelde prijzen zijn inclusief verzendkosten tenzij anders bij artikel vermeld staat !.
De verzendkosten bedragen:
- €2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
- €5,50 voor pakket bestellingen via DHL
- €7,25 voor pakket bestellingen via Post.nl
- Gratis voor bestellingen vanaf €30,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Post.NL , DHL.
Mits het druk is kan uitgeweken worden naar DPD of UPS.
Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden.
Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Hoe te betalen:
Na het bestellen kunt u kiezen uit :
- U heeft bij ons de mogelijkheid om met iDeal te betalen.
- Alle bestellingen worden pas verstuurd na betaling.
- U komt uw bestelling ophalen in Hoogezand.
Website is nog in beginfase en zal na een tijdje over gaan op nog meer betalingsmogelijkheden.
Verzending van uw order zal plaats vinden zodra het geld op de rekening staat.)
Een betaling dient te gebeuren binnen 8 dagen na bestelling en onder vermelding van het ordernummer.
- Na ontvangst van de betaling ontvangt u per email een bevestiging en wordt de bestelling zsm per Post.NL of DHL naar u verzonden. Meestal is dit of op de dag van betaling of de eerst volgende werkdag, hiervan krijgt u ten allertijde een email zodat u op de hoogte bent van uw bestelling.
Alle artikelen worden met de grootst mogelijke zorg ingepakt en verzonden, het risico van verzending is altijd voor de koper.
Uw order wordt door mij aangeboden bij Post.NL of DHL die uw bestelling thuis zullen afleveren.
Mochten er toch nog vragen zijn of andere belangrijke mededelingen, stuur dan een email naar info@hubies.nl binnen 14 dagen en ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee weken na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hubies.nl .
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.